Blogger Templates
border: 3px solid #000000;
welcome to my blog ♥ dunt forget to follow (^,^)

2013-01-28

Harap kebahgiaan milik kita

hmm , nothing to say .. hati tengah serabut , harap sangat cepatlah semua belalu . mudah-mudahan allah permudahkan segala urusanku .. ya allah hanya padamu aku beserah ,susah nak cakap .. tapi takpala , aku terima , ni semua dugaan .. dugaan yang kuat untuk aku hadapi , dah adat . aku redha , perasaan ni hanya allah yang tahu . thnks mama , abah . to encik tunang .. saya harap dugaan ni kita sama-II tempuhi , harap sangat ada jodoh yang kuat antara kita . tinggal berapa bulan ja untuk kita masuk ke fasa kehidupan baru .. bagi saya dah adat dalam dunia percintaan ni , harap lepasni semua berjalan dengan lancar . moga hubungan kita diredhai Allah .. ~ love 

0 comments: