Blogger Templates
border: 3px solid #000000;
welcome to my blog ♥ dunt forget to follow (^,^)

2013-01-21

BAHAGIA

fuhh , dah lama tak update blog , dah lama nak buka , nak selalu update blog ni , tapi tak sempat , bz dengan kerja , hee :)now makin bz , dah berubah n beralih kerja , dulu dekat petronas sekarang dekat JABATAN KEBAJIKAN MASYARAKAT KULIM . terlalu bz uruskan  hal ofis .. alhamdulillah segalanya dah berubah, syukur dengan nikmat n kebahgiaan yang allah berikan untuk aku sekarang . Terima kasih ya allah . Bahagia dengan kehidupan sekarang ,bahagia ada family n bakal tunang yang selalu memahami. mama ,abah n bakal tunang thanks yaa selalu memahami kehendak diri ni , iloveyou my sweet2 dear :) . Tak lama lagi jugak aku akan berubah status , akan jadi tunang orang - isteri - ibu , insyaallah .. akan masuk ke fasa baru kehidupan yang akan datang ni mesti akan ada banyak perubahan, aku akan cuba jadi yang lebih baik dari sebelum ni. Terlalu xcited sebenarnya , akan hidup insyaallah hingga akhir hayat dengan orang yang aku sayang n cintai. harap segala urusan akan dipermudahkan dari mula sampai akhirnya . kadang-kadang sebak fikirkan apa yang dah lalui sebelum ni , banyak dugaan dan halangan untuk pertahankan hubungan yang terjalin antara aku n bakal tunang, dah habis fikir masak-II untuk teruskan hubungan ke fasa baru , aku n bakal tunang putuskan untuk mengikat tali pertunangan dan dalam tempoh tidak lama untuk di ijabkabul kan .. insyaallah , aku dengan dia hanya mampu merancang , harap semuanya berjalan dengan lancar . aku hanya insan biasa hanya harapkan kebahgiaan dan ketenangan bersama-II orang tersayang hingga akhir hayat ..

0 comments: